ОБІГ АЛКОГОЛЮ У ФРАНЦІЇ

5704
Алкоголь Франция
Алкоголь Франция

ОБІГ АЛКОГОЛЮ У ФРАНЦІЇ

АЛКОГОЛЬНІ ТА СПИРТНІ НАПОЇ – РІЗНИЦЯ Є.

Європейська регламентація з акцизу у Франції визначає алкогольними напоями ті, вміст спирту в яких перевищує 1,2% об. (пиво вважається алкогольним напоєм, якщо вміст спирту складає 0,5% об. та більше).

Спиртними напоями згідно Регламенту ЄК № 110/2008 є алкогольні напої, які призначені для споживання людиною, мають особливі органолептичні, із змістом спирту в розмірі 15% об. та були виготовлені шляхом дистиляції (з додаванням/без додавання ароматизаторів) природно-ферментованих продуктів, та/або настоювання  або подібної обробки рослинної сировини на етиловому спирті сільськогосподарського походження.

У Франції всі напої поділяються на алкогольні, безалкогольні та спиртні. Існує залежність між групою напою, способом торгівлі ним (продаж на місці, на винос чи в ресторані) та типом ліцензії, яку отримує суб’єкт господарювання.

Аператив – лікеро-горілчаний напій міцністю від 15% до 30%, з массовою концентрацією екстрактивних речовин від 5 до 20г/100 см3, з легким присмаком гіркоти  та тонізуючими властивостями , виготовлений на водно-спиртовій або вино-спиртовій основі з використанням ррослинної та плодової сировини та інгрідієнтів. Напій передує їжі та своїм смаком стимулює появу аппетиту.

Дигестив – загальна назва напоїв, що сприяють травленню та подаються наприкінці їжі (коньяк, арманьяк, інші різновиди бренді).

Як і в Україні у Франції алкогольні напої відносяться до підакцизних. Цей збір сплачуть виробники, реалізатори, імпортери та включають акциз до роздрібної ціни товару.

Облік алкогольних препаратів підлягає адміністративному контролю.

Під час перевезення/транспортування підакцизні товари супроводжуються розпорядчою документацією, що діє на території Європейського Співтовариства. Серед таких документів розподіляють:

  1. Електронний розпорядчий документ (для товарів з тимчасовою відстрочкою сплати акцизу;
  2. Спрощений супровідний документ (для продуктів, мита за якими уже сплачено).

 

Усі напої підлягають маркуванню із зазначенням на назви та адреси виробника чи імпортера і написом чи є такий напі аперативом чи дегестивом.

Основними даними є:

— торговельна назва;

-інгрідієнти та їх кількість;

— кількість, об’єм, масса;

-мінімальний строк придатності;

-умови зберігання;

-назва та адреса виробника;

-знаки якості, особливі коди;

-номер партії.

 

У Франції заборонено імпортувати, зберігати, перевозити, пропонувати для продажу , продавати або безкоштовно розповсюджувати напої без маркування (маркування повинно бути чітким та розбірливим).