Як подавати звіти в електронній формі, якщо тимчасово відсутній один з підписантів

1310

Як подавати звіти в електронній формі, якщо тимчасово відсутній один з підписантів

Бувать випадки в господарській діяльності підприємства, коли відсутній хтось з посадових осіб (директор чи головний бухгалтер) або інша відповідальна особа, що підписує звітність, податкові накладні чи інші документи в електронній формі. Отже, як потрібно повідомити ДФС про нового підписанта?

Як ми знаємо для того, щоб укаласти договір з ДФС про визнання документів в електронній формі. Для цього договір підписується електронними сертифікатами відкритих ключів в електронній формі (електронними ключами) всіх осіб, які будуть в майбутньому підписувати документи та звіти. Даний договір буде діяти до моменту закінчення строку дії електронних ключів.

Щоб у підписантів, які замінюють тимчасово відсутніх осіб була можливість подавати до ДФС документи в електронному вигляді, необхідно подати повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису на нах. До даного повідомлення вносяться сертифікати підписів цих осіб і саме повідомлення підписується їх електронними підписами, та, обов’язково підписом керівника та печаткою підприємства, що діють на помент його подання.